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Avatar von T3RR0R15T
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03.01.2012 13:42 Build 34 #21582

Nachdem es bei Build 33 erst relativ lange ruhig war, geht es jetzt um so schneller. Eine Final von Build 33 wird es (wie schon bei einigen Builds vorher) nicht geben. Etliche Änderungen in der Bewegungsphysik, kleine weitere Bugfixes und einige der für Build 33 angekündigten, aber nicht in der ersten Pretest1 vorhandenen Sachen sind nun in Build 34 zusammengefasst.


Wie immer: Es ist eine Testversion, wobei es noch zu unerwarteten Fehlern kommen kann. Also vor der Installation ein Backup des Paintball-Ordners machen. Hier die offiziellen Releaseinfos:

Engine:
build 34 (2012-01-02):
- Bugfix: Fixed menu widgets not repositioning correctly after the game window was resized. 11:02 PM 12/29/2011
- Bugfix: Fixed potential crash with server "say" command and made server chat display to the console. 3:15 AM 1/2/2012
- Bugfix: Fixed non-integer crosshair scales not positioning correctly. 9:29 PM 1/2/2012
- Tweak: Removed water uber doublejump with new movement physics. 12:03 AM 12/30/2011
- Tweak: "arecord" now prepends "auto" if no prefix is specified - (T3RR0R15T)
- Tweak: Made it so crouching in the air at high velocities should no longer be possible. It's still possible to crouch at low velocities so crouching down slopes and steps doesn't bounce you up and down.
- Cvar: "sv_skyglide_maxvel" - Allows you to tweak the maximum velocity skygliding will retain, so you can't sky glide crazy distances from ice jumps, etc. 12:05 AM 12/30/2011
- Cvar: "sv_crouchslide" - enables crouch sliding.
- Cvar: "sv_oldmovephysics" - uses the older style ramp and step physics.
- Cvar: "cl_consoleheight" - Value from 0 to 1 to adjust console height (0.5 is the default) - (T3RR0R15T)
- Cvar: "sv_consolename" - Name used when you "say" something at the server console. 0 = "console", 1 = "Info", 2 = "News", 3 = "Help", 4 = "Server", 5 = "Admin". (T3RR0R15T)


Game:
*** 1.923 build 179 ***
- Tweaked camera bobbing so it's not so extreme when crouch sliding. 5:24 PM 12/31/2011
- Tweaked paintball projectile start point so it looks like it's coming out of the gun when you look up and down. 5:22 AM 1/1/2012
- Fixed balls dropping more than they should when you're standing on the ground with the new physics. 9:34 PM 1/2/2012
- Tweaked falling impact sound logic some more.



Downloads:


Windows - Update (Pretest1)
VM-68

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04.01.2012 10:16 #21588

Ich finde Build 34 besser als Build 33, weil es nichtmehr laagt..Aber warum kam Jitspoe gleich mit Build 34 ???

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04.01.2012 16:16 #21590

Das laggen lag wahrscheinlich an der neuen Bewegungsphysik. Build 34 stellt das jetzt automatisch um, wenn man auf nem alten Server spielt oder nen neuer Server die alte Bewegungsphysik eingestellt hat.

Warum genau Build 34 weiß ich nicht. Waren ihm bestimmt zu viele neue Änderungen. Bei einigen älteren Builds hat er auch schonmal die Final übersprungen und gleich die nächste Build mit pretest1 herausgebracht.